אימון עסקי / קריירה / מנהלים

היית רוצה לראות את חשבון הבנק העסקי שלך גדל בכל חודש? 
היית רוצה לראות את העסק שלך גדל? 
היית רוצה להגדיל את מספר הלקוחות שלך?
באימון עסקי נפריד בין העסק לבין בעל העסק. נבחן את הפער בין היכן העסק נמצא היום, לאן הוא רוצה להתפתח ולהגיע ונבנה תוכנית סדורה הבנויה מיעדים ומטרות על מנת להגשים את החזון העסקי.

לעבודה ויצירת תהליך מדויק עם העסק שלנו , להבין את העסק ואת הלקוחות שלנו , מה הבידול שלנו בתחום , ומה החוזקות שלנו שנותנות לנו יתרון על שאר הקולגות שלנו.

באימון עסקי, כמו באימון אישי נבנה חזון , חזון עסקי – היכן העסק נמצא היום ולאן רוצה להגיע , את החזון נהפוך לתוכנית ביצוע מפורטת של מטרות ויעדים ברורים.

נבין מה הלקוחות שלנו רוצים מהעסק וכיצד אנחנו נותנים את המענה והערך אותו הלקוחות מבקשים, תוך שמירה על קשר רציף איתם.

באימון עסקי נעבוד תחילה על הערכים בעסק , למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים? ומה הערך המוסף שאנו נותנים ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים בעזרת העסק שלנו? והאם המודל העסקי הוא נכון לנו ולעסק שלנו?

באימון לקריירה  נבין מי אנחנו באמת, מה הערכים שמובילים אותנו, מה החוזקות שלנו, ואיזה תפקידים אנחנו יכולים לבצע על הצד הטוב ביותר שיביאו לנו סיפוק, שמחה והגשמה עצמית בחיים.

באימון מנהלים נברר את העמדה שלנו בתור מנהלים, מה היכולות והחוזקות שלנו בתור מנהלים, איך אנחנו ממנפים את הארגון שלנו ואת העובדים שעובדים תחתנו, ואיך אנחנו מקדמים ומתקדמים יחד עם הארגון בתחושת מוביל ולא מובל.

הצעד הראשון מתחיל מכאן

מלאו את הפרטים ואחזור בהקדם