מה זה בכלל קואצ'ינג, מה זה אימון אישי ולמה צריך קואוצ'ר?

רבים מאיתנו מסתובבים בעולם בתחושת מבוכה שה”אני” הפוטנציאלי שלהם לא בא לידי מימוש , שהם מרגישים שהם יכולים יותר , שהם רוצים יותר, ושמגיע להם יותר , רק שהם לא יודעים איך לעשות זאת.

במילים אחרות, מרגישים "תקועים".

רבים מאותם אנשים חיים באמונה כוזבת שאינם יכולים לנפץ את תקרת הזכוכית שנקלעה לדרכם .

מחקרים רבים מראים שרוב האנשים לא עובדים בעבודה שהם חלמו עליה , לא נמצאים במקצוע שהם רצו, לא מרוצים מהבריאות ואורח החיים שלהם , והיו יכולים להוציא הרבה יותר מהמערכת הזוגית והמשפחתית שלהם.

איך משיגים את כל השאיפות שלנו?

דג השוחה באקווריום, אינו יודע כי הוא באקווריום, הקירות שקופים והוא מסתכל מבפנים החוצה, רק מי שעומד מחוץ לאקווריום, יכול לדעת שהדג נמצא בתוכו.

אנו כבני אדם צריכים מישהו שישקף לנו , שידריך אותנו וישאל אותנו את השאלות הנכונות בשביל לדייק אותנו ולשחרר אותנו מהכבלים ומהאמונות המגבילות שיצרנו ושנוצרו לנו במשך חיינו.

אז איך עושים את זה בעצם?

כמו שיש מאמן לגוף וספורט שמביא אותך למרחקים ויכולות פיזיות גבוהות , כך גם יש מאמן או קואוצ’ר לנפש ולמוח.

התפקיד של המאמן הוא למנף את המתאמן שלו , לשקף לו את הבעיות שהוא רואה , ולעזור לו לפרק את האמונות המגבילות שלו עד כדי יציאה לחופש מחשבתי , והגשמה של כל השאיפות שלו.

כאשר יש פער בין המצוי לרצוי, קיים סבל. הסבל הזה יכול להתבטא בחוסר שביעות רצון במחשבות ואף לבוא לידי ביטוי פיזי כגון עייפות, חולי ואיכות חיים נמוכה.

מאמן לחיים משקף למתאמן את אותן מחשבות ואמונות הגורמות לסבל בחיי המתאמן, ובעבודה משותפת מוצאים את הכיוון ואת הדרך הנכונה עבור המתאמן לצמצם את הסבל ולצאת לדרך חדשה, שמחה, מלאת סיפוק והגשמה.

שתפו:

מאמרים נוספים מהבלוג

צרו איתי קשר